Min uppsägan och inledande dialog

2006-09-30

Mitt abbonemang är uppsagt from 23/7. Vänligen betala tillbaka överskjutande abbonemangskostnader.



2006-04-27

Hej

Tack för ditt mail.

Vi har mottagit ditt fax 2006-04-13.
Din uppsägningstid är 3 månader från detta datum och du kommer att bli fakturerad därefter.
Vänligen kontakta ny operatör från 2006-07-13 för övergång av fast abonnemang. Abonnentnumret kopplas bort från Universal Telecom 2006-07-23.

Vi tackar för den tid du varit kund och önskar dig välkommen tillbaka vid senare tillfälle.

Med vänlig hälsning, 

Ulla



2006-04-27

Har ni fått mitt fax med ifylld kupong och uppsägning? Vg bekräfta!

Martin

2006-04-13 

Efter som Universal inte motsvarar mina förväntningar i fråga om service och kundbemötande meddelar i samband med detta att jag säger upp både abonnemang och förval fr.o.m. första möjliga datum som avtalet medger. Meddela mig per e-post när detta kan ske.  

Mvh
Martin Camitz

Kommentarer
Postat av: Johan

Jag tycker att du är pinsamm, för 200 kr haha, tror du inte att UVTC har något annat för sig än att ta hand om ett ärende som ditt, som handlar om löjliga grejer, att dem hanterade ditt ärende kostade dem ett par tusenlappar, lägg bara ner din verksamthet, du är en riktig skojare det är min uppfattning.

2009-11-24 @ 19:28:13
Postat av: Martin

200 kr visar väl bara att det handlar om mer än bara pengar. UVTC är ett serviceföretag. Har de så viktiga saker för sig att dom inte kan hantera kunders missnöje så är det allvarligt, de skulle de nog själva hålla med om.

2009-11-24 @ 20:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback