Fakturan

Två veckor efter att jag glidit runt i den svarta golfen, får jag så hem fakturan. Gissa om jag blir förvånnad när det istället för 116 euro som jag förväntat mig står 267 euro och 72 cent. Aj.... Jag läser igenom fakturan och upptäcker genast två konstigheter:

1. Jag har istället för en helg (=3 dygn) betalat för 4 dygns bilhyra.

2. Jag har blivit fakturerad för en klass C-bil istället för en klass B-bil som jag har blivit lovad.

Efter att ha kliat mig själv i huvudet några gånger uppsöker jag AVIS-kontor där jag hyrde bilen.

Fortsättning följer efter påskhelgen...

Kommentarer
Postat av: Lasse

Hej,

Jobbar för ett konkurerande telecombolag och sitter på kundtjänst där. Självfallet så säger inte universal upp ditt abonnemang rakt upp och ner vid en sådan uppsägning. Detta då du då förlorar rätten till ditt telefonnummer och inte med säkerhet kan få detta tillbaka.

Så de handlade alltså med välvilja och ville säkra att du inte blev av med telefonen och nummret om ditt syfte var att du skulle byta till en annan operatör..

Men men, kul att du haft något att sysselsätta dig med i alla fall..


//Lasse

2007-04-19 @ 17:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback